Boken är utgiven!

Efter lite strul i finishen så är nu äntligen min bok publicerad och utlagd för försäljning. Bland annat finns den tillgänglig här: 

https://www.bod.se/bokshop/legenderna-om-vineta-och-jomsvikingarna-ingemar-oscarsson-9789180274852

Inom en vecka är den även åtkomlig i form av e-bok (140 kr).

Underbart att vara i mål och bara njuta! Sedan får vi se om jag orkar ladda om för ett nytt bokprojekt. Det ska rätt mycket till för att det ska inträffa, men osvuret är bäst…:-)

Publicerad av ingosverlag

Efter 45 år vid en av våra största myndigheter har jag äntligen fått utrymme att förverkliga min hobby. Konkret så har åratal av studier i en väldigt speciell historisk och arkeologisk fråga omsatts till författarskap av min första bok.

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång